8 Temmuz 2013 Pazartesi

Cinnet filmini izle


Cinnet
Modus Anomali


 Vizyon Tarihi: 05 Temmuz 2013

Yapımı : 2012 - Endonezya

Tür : Gerilim ,  Korku

Süre: 87 Dak.

Yönetmen : Joko Anwar

Oyuncular : Surya Saputra ,  Sadha Triyudha ,  Rio Dewanto ,  Hannah Al Rashid ,  Aridh Tritama

Senaryo : Joko Anwar

Yapımcı : Gadis Fajriani

Favori : 12 kullanıcının favori filmi



Film Özeti

Bir adam ailesiyle birlikte tatile çıkarlar. Bu tatil ormanda yapılacak bir kamptır. İlk başlardan her şey normal giderken, bir anda karşılarına beklenmedik bir misafir çıkar. Bu misafirle birlikte adam zamanda bir boşluğa düşer ve kendinden geçer. Kendine geldiğinde ailesinden uzaklaştığını görür ve ormanda ailesini aramaya başlar. Aramaya başladığı sırada her yere dağılmış ve gömülmüş alarm saatleri bulur. Bununla birlikte zamanla yarıştığının farkına varır.



 bu filmlerin konu kısmının yarısı var yarısı yok bu ne ya devam filan da yazmıyor herhangi bir yerinde

 Endonezya yapımı her halinden düşük bütçeli olduğu belli olan bir film.Daha ilk anda görmem gerekeni görmediğimde içeme düşen kurtun bana söylediği isim tek bir taneydi ve de o kişi çıkmasına hiçte şaşırmadım.Filmde öyle sahneler varki zaten direk anlıyorsunuz katilin kim olduğunu.Elinizdeki şeyler belli.Filmin çekim kalitesi inanılmaz kötüydü.O nasıl bir kamera çekimiydi sürekli sallanmasına sinir oldum.Amatörce çekildiğini gözlerimize sokmuşlar.Filmde bir de kusma sahneleri var ömrünüzde böyle sahneleri çok az görürsünüz çok güldüm:))resmen basitlikten rezil etmişler sahneleri.Karanlığa boğulan sahneleri,amatör çekimleri,berbat oyunculukları ile bence izlemeye değmeyecek bir filmdi.Katili buldum başlarda sonuna kadar izlememe tek sebep katilimizin akibetini merak etmemdi.Bu filmin 2.de çıkarsa hiç şaşırmam.

 endonezya sinemasını pek takip etmiyorum ilk ve en son izlediğim baskın filmine hayran kalmıştım.. bu film de güzel olur umarım..korku filmi kıtlığı var zaten şu sıralar

 İlginçtir, filmden zerre haberi yok kimsenin ama ismiyle ilgil konusmaktan geri kalmamışlar. Zaten bu siteyide bu kafalar mahvetti ya neyse... Filmin içeriğiyle ilgili birkaçşey söyleyeceğim, merak eden okumasın daha iyi. Film konu olarak farklı. Benzer bir film izlediğimi hatırlamıyorum. Gerçi bir nebze oyun filmine benzettim. Sonu ile beni çokda şaşırtmadı. Benim beklediğimi, duruma nasıl bir açıklama getirecekleriydi. Ama çokda özenilmemiş, işin "asıl kısmı" için. Yinede beğendin mi diye sorarsanız? Beğendim açıkcası. Adamın farklı fantezileri var. :) Puan. 5.

 Eleştirilerle ilgili birkaç önemli madde var. Birincisi, eleştiri tarihlerine bakıldığında hiçbir eleştiri sahibinin filmi izlemediğini görüyoruz. Oysa, dünyanın en iyi korku filmi bile evde izlendiğinde sinemadaki algılamayı vermez, kaldı ki hiçbir film izlenmeden eleştirilmez.Diğer taraftan ormanlar, klostrofobik mekanlardır ve klobstrofobi, korku türü için vazgeçilmez unsurdur. Son olarak, Cinnet adıyla gösterime çıkan çok az sayıda film vardır, en başarılıları "Shining" dir, sanırım o film akıllarda kaldığı için "çok sayıda film" değerlendirmesi yapılıyor.

 hepiniz yanlış biliyorsunuz cinnet ismiyle vizyona çıkan film sayısı bir elin parmaklarını geçmez, zaten yukarıdaki arama kısmınada "cinnet" yazarsanız çıkan sonucu görürsünüz...atıyorsunuzda bari destekli atın...

cinnet filmini izle , cinnet filmini online izle , cinnet filmini tırkçe izle , cinnet filmini türkçe dublaj izle , cinnet filmini türkçe altyazı izle , cinnet filmini hd izle , cinnet filmini full izle , cinnet filmini full hd izle , cinnet filmini takılmadan izle , cinnet filmini tek part izle , cinnet filmini tek link izle , cinnet , cinnet filmini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder